Vilken dag...!!

Började dagen med en lång promenad med Shiro och lite solning.. Träffade min lilla Nan som jag inte träffat på evigheter och satt och snackade lite skit. Sen bar det iväg till farmor och farfar där jag klättrade upp på taket och rensade alla stuprännorna (gissa om det var varmt uppe på deras svarta tak:O) gick efter det en liten promenad med Shiro som slutade med att pappa och jag fick rädda en igelkott som trasslat in sig i ett staket och inte kunde ta sig loss.. Stackaren sprattlade som en galning men förstod nog att vi försökte hjälpa den och rörde inte en fena under tiden vi hjälpte den! För att samma sak inte skulle hända igen så bar jag iväg den i en handduk bort till en liten park där jag släppte den. Den mådde som väl var bra förutom att den var lite rädd men sen kilade den glatt iväg:D nu sitter jag här på min framsida och tar mig en välförtjänt GT, lite chips och dip..;) 
Tjingeling!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0