Lediga..

Idag är en ledig dag för Shiro och mig...:) Har varit på en låååång morgonrunda och käkat frukost båda två. Efter frukosten fick vi tvättat ett sår som Shiro fått på baktassen och sedan har jag plockat lite hemma.. Nu blir det duschen och sedan blir det nog en runda till päronen. 
Börjar få liiiite smått panik nu när jag kom på att det snart är jul!! Jobbar nu alla dagar fram till julafton och har inte inhandlat en endaste julklapp (ska dock bara köpa till systersonen eftersom alla vuxna har slutat köpa julklappar till varandra). Vi ska även ha julen hemma hos oss och jag har inte förberett någonting:O
Nä, lika bra att försöka fundera ut någon smart plan under tiden jag tar mig en varm dusch! 
Tjingeling!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0