Förberedelser..!!

Lite förberedelser inför morgondagen är på G. Försökte mig på en pannacotta med smak av godiset "bilar" i tre olika lager. Smaken var det absolut inget fel på men desserten bör nog kallas för "gummicotta" i stället för pannacotta eftersom konsistensen påminner om en studsboll:O 
En arbetsdag väntar imorgon före firandet av det nya året mellan kl. 10:00-18:15 så det blir snabba ryck så man hinner hem i rimlig tid för firandet. 
Här bjuder jag på två bilder som jag tog under tiden jag fixade "gummicottan", helt färdiga är dem inte utan det ska även till lite garnering på toppen så att det blir lite kuligare;) 
Om jag inte hinner skriva här imorgon så önskar Shiro och jag er alla ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
Tjingeling!! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0