Jagad...

3 lediga dagar, dock gick första dagen sjukt fort!! 
Idag är ingen vanlig dag för idag ska vi ut och fira Cecilias födelsedag med mumsig mat på restaurang "Trivas på Råå".. Blev en väldigt försenad fest eftersom vi fått skjuta fram det ett x-antal gånger men bättre sent än aldrig brukar det ju sägas:) 
Annars blev det en skön morgonrunda med Shiro, powerwalk i 45 min och sedan en stor frukost med massa gott.. 
Promenerade runt bondgården men undvek hägnet med tjurarna då vi blev jagade igår Shiro och Jag..:O Vi promenerade lungt och still förbi alla tjurarna som låg ner och hade det super skönt i hagen. När vi gått förbi så sneglade jag bakåt eftersom jag hörde ett konstigt ljud och till min stora fasa såg jag 10-12 tjurar komma galopperande emot oss.. Jag blev så sketarädd att jag började springa för livet med Shiro.. Dom jagade oss hela grusvägen upp tills hagen tog slut och stod sedan och glodde på oss. Jag fick sätta mig på en sten eftersom mina ben skakade och försöka hitta andan. Efter hela incidenten skrattade jag för mig själv och tänkte "hoppas ingen såg mig":P 
Tjingeling!! 




Kommentarer
Postat av: Nan

Hahaha fick mig en Flashback 😂😂

2014-08-23 @ 12:45:25
Postat av: Linda

Hahaha😂 Det första jag tänkte på när jag lugnat mig var på dig Nan.. Glömmer aldrig tjuren som var på lekhumör när vi gick där..😂😂❤️

2014-08-23 @ 12:48:15
URL: http://shiroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0