Hot stone massage och en gigantisk semla...

I förmiddags fick jag testa på något nytt, hot stone massage..!! Jag och lilla Lotta stack iväg till "njuta" och vi fick verkligen njuta:) Massage med jätte varma stenar, skönare än vad jag kunnat föreställa mig. Det kan jag "varmt" rekommendera;)
Efter det blev det fika på "Falmans" och precis bredvid dörren fick jag syn på en gigantisk semla som jag bara var tvungen att fotas med;)
Nu blir det sängen, även om massagen var super skön så tog den på krafterna, har varit som en trasa hela dagen.
Får ju inte glömma bort att Shiro fick sig ett ordentligt bad också i eftermiddags, sur som en citron är han men förhoppningsvis har det gått över tills imorgon;)
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0