Underbar helg...

Haft en kanon helg på 3 hela långa dagar (behövde det). Hunnit med en massa känns det som plus att jag fått vila:)
I lördags bar det bl.a. iväg till söta Zoja där det blev en lång fika med massor av snack och turkiskt kaffe som jag drack för första gången (riktigt gott).
Idag har Shiro fått sig ett bad och efter det gick vi en lång runda med Cecilia i ättekullaskogen. Nu ska jag bara segla ner i soffan med min kaffekopp och fortsätta kolla på min serie som jag inte kan släppa, "Bones" (tack gode Gud för netflix);)

Tjingeling!!

Turkiskt kaffe och söta Zoja:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror det eller ej. Men jag har bloggat nu. Gå in o kolla hottentotten ❤❤

2013-04-07 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0