Trööööött...

Vilken dag...! Vaknade kl 10:00 imorse och körde raka vägen till Bruce med Shiro. Efter en lååång runda så satte vi oss i bilen för hemfärd och kom på att jag kunde köra inom "Ljusekulla" för att kolla lite höstblommor. Kom hem med 3 prydnadskål, 3 ljung och 3 små pumpor:)
Eftersom vi hade slutbesiktning på huset mellan kl 12:00-17:00 så fick jag försöka fördriva tiden med något tills gubbarna behaga dyka upp. Fick städat båda badrummen (klök-varning när jag skulle rensa brunnarna) och planterade alla blommorna:D Efter besiktningen fick det bli en runda till med Shiro innan jag ringde syrran som hängde på lite solning. Efter solningen så promenerade Shiro och jag upp till päronen för att ta deras post och tillbaka igen. Väl hemma var kl 19:30 och kanske dags för lite middag. Kl 20:10 trillade Krasse in efter ett arbetspass på 14 timmar, normalt:/
Nu har jag duschat, gått kvällsrundan med Shiro och landat i soffan. Jag tänker inte göra ett skit mer idag;) (Glömde få med att jag även hann köra ner till djuraffären en vända för lite gottis till Shiro;))
GOD NATT allihop:)
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0