Hänger med syrran...

Sitter just nu hos min systeryster och dricker öl medans Shiro ligger och myser på balkongen. Passade på att snotta hennes data för att göra ett litet inlägg..;)
Tyvärr fungerar fortfarande inte blogg-appen, vilket den inte gjort på snart en månad så jag har mina funderingar på att flytta bloggen till "nattstad" som fått väldigt bra kritik. Hoppas ni hänger på där med!? Länkar givetvis om och när det är dax.
Bara en vecka kvar av semestern nu men det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till vardagen och mina underbara arbetskamrater, miss u...
Nu gnäller syrran: "Fan vad du är osocial...!!!
Hm, får väl ta och fylla på hennes vinglas;)
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Liborius

mysigt och umgås med syrran:)

2012-07-31 @ 12:56:21
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0