Vill ha!!!

Tjena!! Verkar som man rörde runt lite bland känlor hos många efter förra inlägget. BRA!!! Jag älskar när folk lämnar kommentarer i min blogg, både ris och ros.. Alla har rätt att tycka och tänka så var inte rädd för att dela med dig;)
Läste artikeln om den stackars hunden och det slutade med (som alla nog förstår) att den fick somna in på djursjukhuset. Fruktansvärd händelse, såå onödig och bilden på den stackaren kommer följa mig länge.

Shiro och Jag tog en promenad upp till päronen efter jobbet. Shiro använde för första gången sin klövjeväska som jag köpte för väääldigt länge sedan. Inte jätte poppis men efter ett tag så gick det bra men får nog köpa en storlek större till honom, den var i minsta laget. För er som inte vet vad en klövjeväska är så är det nästan som en ryggsäck för hundar som man fäster runt magen med fickor på sidorna (ska ta en bild på honom sen);)

Så, jag vet att jag tjatat om dessa gummistövlarna innan men jag kan inte släppa dem. Är ju bara såååå fina och jävligt DYRA!! Mamma sa till mig att hon skulle låta undersöka huvudet på mig om jag gick och köpte ett par så dyra gummistövlar;P Vill ha, vill ha, vill ha!!!

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0