Tur och retur till Bulgarien och flytta möbler....

Fortfarande kass uppdatering men jag har bara jobbat och jobbat nu på senaste. Krasse har både hunnit semestra en vecka i Bulgarien och kommit tillbaka.

Har hunnit med en del filmkvällar med både syrran och Anna (har bilder i telefonen som jag lovar lägga upp imorgon eller i helgen) och käkat med päronen som har varit jätte snälla och passat Shiro nu när jag jobbat ganska mycket, vad hade jag gjort utan er.. Många pussar och kramar till mamma och pappa..

Som sagt har Krasse äntligen kommit hem från sin resa så nu blir det en massa mys för oss alla tre;)

Imorgon blir det till att flytta runt lite möbler på ovanvåningen.. Vi ska flytta sovrummet ut till allrummet som är mycket större, kommer bli skit bra tror jag.. Vi sitter ju aldrig i allrummet på ovanvåningen ändå och det kommer bli mycket svalare och luftigare än vårt lilla sovrum vi har idag. Tar lite före- och efterbilder så ni får se resultatet;)

Sov sött allihop för det ska Shiro och jag göra nu när gubben äntligen är hemma igen:)

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vad kul att möblera om! Vill gärna se bilder :) Kramar

2011-09-13 @ 10:42:27
URL: http://thecityandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0