nygrillad..

Såååå skönt med solarie när man fryser som en naken isbjörn.. Är "nygrillad", varm och avslappnad.. Förrutom att man ser ut som en nykokt kräfta och luktar som en grillad gris så är det helt underbart..
Haft söta Lotta på fika (givetvis glömde jag ta bild:().. Vi hade en massa att snacka om och hade super trevligt som alltid:)
Har precis fått Krasse till att åka och köpa mat från Burger King och mina underbara chiliiiii cheeeeees, i lööööv them... Efter maten blir det en runda med Shiro och sedan duschen, ska bara bädda ner mig efteråt och mysa.. Hoppas på att det kommer någon bra serie som man kan somna till..
Ha det godis allihop;P
Tjingeling!!

Mina goooodingar, mummmms....

Kommentarer
Postat av: emy

Hoppas du får en fin söndag! :)

2011-10-09 @ 13:34:51
URL: http://lippyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0