Krasse fixa ny häck...;P

Måste ju bara lägga in lite bilder på när jag satte Krasse i arbete...:D Vi planterade ju en ny häck på baksidan eftersom vi var sååå sjukt trötta på att sitta och glo på de stackars pinnarna till häck som vi hade innan.. Det gjorde han bra Krassemannen, Shiro skulle ju klart hjälpa till med att gräva han med, hahaha... Det blir säkert skit bra sen när den vuxit lite... Tjingeling!!





Efter ett tag tyckte inte Shiro det var kul längre, det var mycket mer intressant med tuggbenet..


FÄÄÄÄDIIIIT


Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

innan jag skaffade mig en collie ville jag ha en samojed. Är dom lätthanterliga? de är ganska självständiga väl?= men extremt söta!!!! :D



Ja gick en nybörjar kurs i agility! :D men ja tror nog att din hund skulle gilla det. om man verkligen belönar och gör de till något positivt. De är bra för min hund, hon blir mer självsäker i sig själv..ååhh lill gumman min! ^^, testa du med! =)

2011-05-03 @ 19:42:59
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0