Måste skylla på att jag varit sjuk;P

Hej allihop!!
Måste faktiskt skylla på att jag legat sjuk en hel vecka med över 39 graders feber, därav att jag inte bloggat, har inte orkat helt enkelt..
Shiros kompis Larsen har tyvärr åkt hem igen men vi hoppas att han kommer snart igen och hälsar på..

Har faktiskt hunnit med en runda till djursjukhuset med Shiro oxå.. Det visade sig att han hade förstorad prostata (den e som hos en 6-7 åring och Shiro blir snart 2 år) så vi var tvugna att göra en kemisk kastrering med p-stav för att se om det går ner.. Som tur är så kommer "kastreringen" gå ur kroppen efter 6-8 månader om det nu skule vara så att den inte passar honom.. Annars e han pigg, glad och jagar töser som vanligt:D

Idag har vi en ledig dag tillsammans och har precis haft "Securitas" här som installerat ett larm i huset, gissa om det tjuter när det väl går igång så nu e det nog ingen som kan ta sig in här utan att hund eller larm låter;)
I eftermiddag blir det en promenad hem till mamma där vi ska sitta och måla/rita i deras uterum, nu börjar det kännas att våren e på väg när man kan sitta där, nice....
Lite senare på kvällen blir det en mega promenad med lektanten och hemmagjord pizza, kan det bli bättre:)
Ha en underbar dag allihop för det ska vi ha!!
Tjingeling!!


Larsen, Shiro och Jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta lilla shiroo är så glad att du är piggare nu. måste få komma o hälsa på dig, matte o husse snart. kram o puss på näsan från oss!

2011-03-16 @ 08:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0