Glad midsommar.... i efterskott;P

Vi glömde ju önska er alla en riktig glad, fin och trevlig midsommarafton och det hoppas jag verkligen att ni hade för det hade vi..:)
Mamma, pappa, Krasses mamma och syrran med familj studsade över till oss på eftermiddagen för att käka lite sill och dricka nubbe. Vi hade "knyte" så alla hade fixat till något..
Super trevligt hade vi..
Tjingeling!!

Krasses mamma, syrran, pappa o mamma

Krasses mamma och Shiro:)

Krasse

Krasses mamma och Jag (Fråga mig inte vad jag håller på med)

Jag och Krasse


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint kort på er. Mina fina arbetskamrater. Jag är så glad att jag har er. Kram från mig o smulisen <3<3

2011-07-01 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0