Uttråkad...

Hmmm... Sitter och är oerhört uttråkad just nu.. Stackars Krasse har fått kraftig nässelfeber och får inte lämnas ensam så fikan med min söta vän Sandra fick vi "putta på".
Krasse sover, Shiro sover och jag sitter vid datan och har snart hinkat i mig en kanna kaffe. Inte nog med detta så e det pissväder ute så man kan inte ens sitta och sola.
Behöver egentligen rensa både i garderober och skåp men känner bara att öööööörk, orkar inte.
Har iaf varit en lång runda i Råå med Shiro innan idag som både han och jag uppskattade, kul med lite annan promenad än att bara gå runt i skogarna här uppe.
Nä, får väl ta mig i kragen och försöka göra lite nytta eller nått;)
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0