"Klick" på datan kan innebära minus på kontot;)

Idag har man inte hittat på så speciellt mycket... Vaknade kl 11:00  och gick ut med Shiro. Efter promenaden blev det frukost och soffan (idag blev det "riktig" frukost).
Efter en stund ringde mamma och pappa och frågade om vi bjöd på en kopp kaffe, självklart gjorde vi det.. De hade dessutom med sig underbara wienerbröd med choklad på, mums..
Efter fika och en massa snack åkte dem hem och jag satte mig framför datan lite smått uttråkad.. Det slutade med att jag "klickade" hem lite kläder från laredoute och ellos;) 
Klickade bla hem dessa skor, hoppas bara att de passar och att jag kan gå i dem.. Haha, jag som e van vid mina gympadojjor och converse;P
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0