Regn, regn och åter regn....

Vädergudarna är verkligen inte snälla denna sommaren.. Såååå trist med ösregn som varat nästan hela semestern.. Blää..

Har hunnit med en del idag iaf. Ringde mormor så fort jag hade vaknat och försökt göra mig fin;P Körde henne runt för att hon skulle få handlat lite matvaror (Det blev ca 4 st kassar fulla med mat, fattar inte hur hon själv ska hinna äta allt bara) innan jag stack hem och tog en promenix med Shiro. Vi tog vägen om fältet hem till mamma och pappa för att ta deras post och Shiro passade på att jaga både kaniner och en mus som sprang vid mina fötter (blev stel av skräck kan jag säga även om den var söt).

Har precis lagat kyckling, ris och currysås (min favorit) och sitter nu och väntar på att mannen ska komma hem..

Bjuder på lite bilder nu från gårdagen som jag lovade i förra inlägget.. Ha det bäst så länge!!

Tjingeling!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder på dig o shiroo. Kram!

2011-07-25 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0