Helsingborgsfestivalen

Helsingborgsfestivalen är i full gång och folk festar antagligen som galningar nu men det är ingenting som lockar mig alls. Trångt som fan, folk är fulla som ägg, slagsmål överallt och regnar gör det också.. Nä, blir hemma ikväll men tar kanske en liten runda på marknaden imorgon om det inte regnar.

Idag fick vi besök av Carro, Fredde och Max. Vi tog en liten fika och snackade en massa innan de skulle vidare och handla mat. Super trevligt var det, är ju inte varje dag man träffas allihop.

Nu ska jag se om det finns något kul på tv annars får jag ta på mina gummistövlar och promenera en runda med Shiro som precis nästan blev ihjälskrämd av en igelkott som kom knatandes upp i carporten. Viiiilken vakthund;)

Tjingeling!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0