Vit, fin och skit sur;P

Tjena!! Har haft en jobbig arbetsvecka med en massa att göra.. I fredags efter jobb så kunde man börja slappna av och känna att man hade 2 lediga dagar framför sig, nice.. I fredags efter kl 21 så tittade Benji och Carina förbi med lite pizza som vi mumsade i oss tillsammans med några öl, mycket trevligt.. Shiro blev helt kär i Carina och skulle bara sitta och bli kliad och leka med sina leksaker..

I lördags så blev det SHIRO-TVÄTT!!! :D Det uppskattades iiinte av Shiro som sprang och gömde sig under bordet när han förstod vad som var på gång, men vi lyckades både få fram honom från bordet och bada honom.. Nu e han så vit, fin och skit sur;P Har klippt klorna och borstat honom i flera omgångar.. Eftersom han håller på att fälla vinterpälsen så e det sjuuuukt mycket hår i heeeela huset, Krasse sov nästan med dammsugaren under armen:)

Idag vaknade vi inte förrän kl 12... Krasse hade varit ute en runda med Shiro på morgonen som sedan somnade om och vaknade tillsammans med mig.. Det första jag såg på morgonen var en stor svart nos och två svarta ögon som bara stirrade på mig... Jag fick masa mig upp och bakade scones eftersom vi hade glömt och köpa bröd, fyy bubblan vad gott det var..

Nu ska jag försöka lyfta rumpan från soffan och göra något vettigt, vad vet jag inte men Shiro behöver en runda till nu iaf.. Återkommer med bilder på Shiro så ni får se så fin han e nu när han e nybadad..
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

smulan gillar inte heller bli blöt. puss på nosen till shiroo från smulisen. kram!

2011-01-23 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0