Hallööö...

Halllööö... Det e faktiskt den 23 januari och absolut inte tid för några j-a raketer men ändå så envisas några idioter med att skjuta.. Iiinte kul när man går helt ensam i mörkret i sin egen lilla värld, höll fan på att skita på mig och även Shiro som hoppade en meter upp i luften och började morra..

Lyckades iaf resa mig från soffan och laga lite mat innan... Nu e jag helt dööö igen och mår faktiskt lite som en fiskpinne. Hoppas man inte blir sjuk igen, tycker det räcker med det nu..

Imorgon e det jobbedax igen men har eftermiddags-passet så Shiro och Jag får sova lite längre, sköönt..
Längtar tills på tisdag för då ska jag till min söta lilla Pernilla igen och få fixat hårbollen... Vet ungefär hur jag vill ha det denna gången så vi får se om hon fixar det, men det gör hon alla gånger så duktig som hon e..

Nä, nu ska jag lägga mig rak lång i soffan och kolla om jag kan sno kontrollen till tvn från Krasse innan det e dax för natta-rundan...

Här kommer lite bilder på Shiro men kameran gör faktiskt så han ser lite gulaktig ut på vissa ställen, ska ta i dagsljus nästa gång.. Men jag lovade er så här kommer de...

Tjingeling!!




Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Så söt man kan vara då min lilla sockertopp. puss på nosen från oss. kram!

2011-01-23 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0