Usch...

Fyyy vad tomt det e nu när Krasse stuckit till USA, känns bara usch... Även om jag haft och göra hela tiden så känns det jätte tråkigt och ledsamt när man ska gå och lägga sig.. Även Shiro springer runt i hela huset och letar efter honom och håller andan varje gång det kommer en bil utanför.. Men, nu e det inte lång tid kvar innan vi får hem vår lille "Bulle" igen...
Idag har vi iaf varit hemma hos mamma och pappa efter jobbet, blev en promenad dit och en promenad hem efter god mat och dricka..
Nu e det dax för mig att nanna kudden, blir ännu en jobbedag imorgon..
Tjingeling!!

På måndag e du äntligen hemma....:)


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Det förstår jag. Jag saknar han med. Ingen o skoja med på fb o msn.Puss på nosen o kram från mig o smulisen!

2011-02-12 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0