Shiros date.... ;)

I söndags så försov vi oss, vi hade bestämt träff med Schilla (hoppas jag stavade namnet rätt:/) och hennes matte men det löste sig så vi träffades lite senare på eftermiddagen ist. Gissa om de hade roligt, vi släppte dem lösa i deras trädgård och de lekte som bara den.. Tyvärr hade Schilla skadan tassen på morgonen så vi fick avbryta leken efter ett bra tag men de var super trötta båda två och verkade inte besvikna alls av att leken avbröts.. Nu hoppas vi bara på att Schillas tass läker så de kan leka snart igen..
Tjingeling!!





Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

så roligt du har det med din kompis. I morgon kommer jag o busar ed dig. Jag längtar så. det var länge sen.puss på nosen. kram!

2011-02-08 @ 20:21:13
Postat av: Quilla/Rosa

Hej! Fina bilder jag har hållt utkik efter dem. Tassen verkar vara bra så det var nog inte så farligt. Quilla vill gärna leka snart igen.

2011-02-09 @ 11:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0