rånarluva och järnrör....

Ojoj... De senaste dagarna har inte varit o leka med.... Har inte haft en lugn stund, kom på mig själv med att jag nog inte ens har hunnit kolla på "burken"..
I måndags kom Krasse hem igen efter att ha varit i USA (skönt o ha honom hemma igen), målaren har sprungit in och ut varenda jävla morgon för att fixa taket på ovanvåningen, har jobbat massor känns det som och Krasses brorson Larsen har kommit på besök från Bulgarien vilket verkligen e super kul.. 
Har varit full rulle varje dag och inte nog med det så blev jag och syrran förföljda av en gubbe/kille med rånarluva och järnrör när vi var ute med Shiro på kvällen. Medans vi i panik försökte springa ifrån honom in i ett bostadsområde så skrattade jag hysteriskt av chocken och syrran nästan bölade medan hon skrek "näääää, nääääää, ser du honom?" Som i en jävla skräckfilm så stod han bakom oss när vi trodde att vi sprungit ifrån honom så jag fortsatte skratta och syrran bölade lite till under tiden vi sprang.. Shiro däremot tyckte det var skit kul när det äntligen blev lite fart på kärringarna och började hoppa upp och ner och skulle leka.. Under hela händelsen så lyckades jag få upp mobilen och ringa Krasse som inte trodde på mig ett skit eftersom jag skrattade helt okontrollerat... Till slut kom iaf Krasse och Larsen och mötte upp oss... Det sjuka var att dagen efter så blev det inbrott i 3 stycken hus på gården bredvid oss, huuuu... 
Nä, dax att nanna lite känns det som.. Blir ju lite kalas imorgon eftersom både jag och gubben blir äldre... Lovar lägga upp en massa bilder under helgen som jag tagit..
Tjingeling!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0