Kung fu panda 2

Precis hemkommen från bion, såg "Kung fu panda 2" med systersonen och mamma. Tror jag skrattade mest av alla barnen i salongen;P Innan bion tog vi även en härlig fika på "Pistaschia".

Igår var det första arbetsdagen efter semestern. Det var faktiskt helt okej att jobba efter 4 veckors semester, inte alls jobbigt även om det var fullt ös hela tiden. Tyckte det var jätte kul att få träffa alla arbetskamrater igen, utan er så hade det varit skit tråkigt.

Nu sitter jag och väntar på att min nya telefon ska dyka upp i dörröppningen, har väntat i nästan 4 veckor på den nu så nu får den allt komma:)

Shiro är inte helt 100 idag. Efter att ha fått vaccinationssprutan igår så har han mått lite dåligt, kräkt och varit allmänt slö men vi får hoppas att han snart mår bättre igen.
Har även köpt en fiskolja med omega-3 fettsyror som ska vara jätte bra för päls, hud och klor. Veterinären tyckte jag skulle testa den eftersom jag tycker att hans päls inte har samma glans och lyster som innan  så vi får hoppas att den fungerar.

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0