Hmm..

Kass uppdatering, jag vet! Har varit tuffa dagar på jobbet och jag har inte känt mig helt hundra. Måste erkänna att jag lekt en del med telefonen också vilket tagit en del av min tid;P
Tyvärr har jag dock inte kommit på hur man lägger upp bilder på bloggen från mobilen vilket suger fett. Inlägg kan jag göra utan problem men har inte en jävla aning om hur jag lägger upp bilder. Om någon vet så tar jag tacksamt emot tips!!

Imorgon bär det av till Tyringe och fest vilket ska bli skit skoj, undrar om jag får i mig surströmming detta året.. Förra året smakade jag det första gången och det var faktiskt inte så jävligt som jag föreställt mig.

Tyvärr blir det inga bilder under kvällen eftersom det inte fungerar men lägger upp dem så fort jag kommit hem.

Ha det gött sålänge allihop..

KramiZar till er..

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0