Tjohooo...

En heeeel veckas semester har jag och Shiro framför oss, ska bli helt underbart..
Vi började veckan med att promenera hem till mamma och pappa för att måla om deras kök, mamma och jag målade medans pappa tyckte det var skönare att ta ut Shiro på en lång promenad i Ramlösaparken;) Ska faktiskt ta en promenad upp till päronen sen och kolla slutresultatet när alla möbler kommit på plats..

Igår var jag hos min söta lilla Pernilla som gjorde mig fin i håret.. Kom faktiskt ihåg att ta med kameran så det blev nåra före- och efter-bilder.. Det blev lite mörka och ljusa slingor och en klippning med lite lugg som omväxling.. Lika nöjd som alltid blev jag Pillan;) Tack darling..

Tjingeling!!

Före



Efter


Efter


Efter


Söta Pillan

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin frissa o färg!

2011-04-06 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0