Stranden....

Pappa ringde i eftermiddags och frågade om vi inte kunde ta en promenad i det fina vädret nere på stranden.. Eftersom Shiro och Jag aldrig tackar nej till promenader så följde vi självklart med, stackars mamma hade ont i foten och kunde inte följa med..
Väl nere på stranden (Örby) tog vi en lååång promenad. Det var ganska varmt så jag tänkte att Shiro kanske ville doppa tassarna lite men eftersom han e en badkruka så hade jag inte så stora förväntningar;) Men tänka sig, Shiro fick ett flipp när han såg vågorna och började hoppa upp och ner som en kanin och springa fram och tillbaka vid strandkanten och även i vattnet.. Gissa om han hade skoj!!!:D
Nu följer ett litet bildregn på Shiro när han jagar vågorna..
Tjingeling!!









Kommentarer
Postat av: Anonym

söta lilla shiroo som jag saknar så. längtar att få träffa dig. fina kort på dig. puss på nosen från smulisen! Hälsa matte&husse kram!

2011-04-11 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0