Nästan snorfri...;)

Har varit hemma från jobb i 2 dagar nu och börjar känna mig lite bättre.

Tänkte att Shiro behövde springa av sig rejält nu när de har blivit kassa promenader de senaste dagarna så vi körde hem till farmor och farfar och deras gigantiska trädgård.. Gissa om Shiro sprang, speciellt efter bollen som jag stod och kastade. Till slut blev han så trött att han kastade sig på gräsmattan och vägrade röra sig.. Synd bara att jag inte fick med mig kameran.

Ikväll blir det en runda hem till päronen.. Blir mammas goda rostbiff med potatisgratäng (hemmagjord), ingen gör den som hon.. Mummms...

Just nu ligger Krasse i soffan och kliar Shiro som bara myser, ögonen spelar nästan pingpong i skallen på honom..
Har försökt få iväg honom att handla lite men det går vääääldigt trööögt..

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0