I`m back....

Jag vet... Min uppdatering suger.... Men så är det ibland.
Har inte hänt speciellt mycket under den gångna veckan mer än att man har jobbat, fixat och mixtrat..

Igår ringde mamma och undrade om vi skulle ta en lunch.. Eftersom jag varken ätit frukost eller lunch (sov för länge;P) så passade det utmärkt. Vi åkte ut till ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet på men åt iaf en skit god sallad, Shiro var ju såklart oxå med och låg och tryckte under bordet i skuggan.
Efter lunchen så stack vi hem till mammi och fikade..
Avslutade en helt underbar dag med en skit kul inventering på jobb, nooot.. Mellan kl. 18-00 räknade vi allt i hela butiken, bra jobbat alla..

Idag har oxå varit en bra dag, körde runt mormor så hon fick handlat och avslutade shoppingen i alkoholbutiken där jag köpte mig några goda öl..

Har gått kvällsrundan med syrran nu som nästan kröp hem efter 45 minuters powerwalk, men kom igen nu syster yster...

Nu ska jag göra lite nytta (hahaha..) innan jag nannar kudden, en ledig dag imorgon oxå... Kan det bli bättre, wiiihooo..

Poss o kjam..

Tjingeling!!

Shiro under bordet när vi käkade lunch;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0