Hatar snor...

Jag som lovade er en bättre uppdatering nu när jag var ledig, fyyy på mig.
Vaknade av att både Krasse och Shiro stampade rundor i huset som 2 nervösa hönor. Fick asa mig upp och gå ut en runda i regnet med Shiro. Väl hemma igen så låg vi i soffan alla 3 och bara kollade tv, sååå skööönt.

Lite senare på eftermiddagen när det blivit lite bättre väder så gjorde jag lite nytta. Plockade bla bort staketet på framsidan och satte fast en lina istället vilket gjorde Shiro fullständigt tokig men efter ett tag så gick det bra.

Sitter och bloggar från Krasses data nu eftersom jag inte orkar sätta igång min egen och jag kan ju säga er att det uppskattas inte utav Krasse som sitter och stressar mig här bredvid.

Har btw gått och blivit förkyld nu oxå men det var väl ganska väntat eftersom halva arbetsplatsen går och snorar;) och även min kära sambo....

Nattinatti..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

snuttan, har du också blivit förkyld nu. Bulle har smittat dig.kram på er o puss på nosen!

2010-09-15 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0