Allt ska ju klart vara med samojedens fina ansikte:)

Halloj..

Idag fick vi shoppat lite..
Mormor och jag drog till coop efter att jag lämnat Shiro till mamma. Under tiden Shiro sprang runt i päronens trädgård så hann vi handla en hel del och vi hann t.o.m. in i djuraffären som ligger precis vi mamma och pappa.

Nu e det bara så att jag har bara såååå svårt för att inte handla något när jag går in i en djuraffär, så det blev en del. Köpte en stor påse torkad oxlunga som Shiro bara älskar, vomhamburgare (något nytt som vi får se om han gillar) en penna, ett annteckningsblock och drink-underlägg och allt var ju givetvis med samojedmotiv;P

Efter en fika hos mamma så körde vi mormor hem med alla varorna och körde sedan hem till vårt.

Syrran ringde strax efter kl. 18 och ville gå en promenad. Vi gick bland åkrar och i skogar samtidigt som vi hade en massa att snacka om så vi promenerade lite över en timme, gissa vem som dök med huvudet före ner i gräsmattan när vi kom hem och snarkade efter 2 minuter... Hihihi...

Nu e Krasse hemma efter sin lilla resa till Stockholm, vi har ätit och vi har gått nattarundan.. Ska faktiskt sätta mig i soffan nu och fortsätta läsa "hypnotisören", den e ju bara såååå braaaa..

Tjingeling!!





Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

liknar shiroo på bilderna.så fina! gå in på min blogg. har bloggat i dag. kram på er!

2010-09-11 @ 12:34:28
Postat av: Joseé

Vad fina saker :)

2010-09-16 @ 16:44:04
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0