vinterdvala....

Ojoj... Känns som bloggen legat i vinterdvala ett tag, precis som jag;) Nä allvarligt talat så har jag åkt på den värsta influensan på länge... Imorgon har jag varit sjuk i en vecka och jag som har en veckas semester från idag, suck... Min vanliga tur!!
Lille Shiro har som tur e inte dragit på sig något konstigt även om de säger att det går en vinterkräksjuka för hundar oxå men jagar töser gör han..:)
Äntligen har det kommit en himla massa som jag bara älskar, snöööööööööö..... I just love it......!! Shiro och jag har gått många snöpromenader även om jag nästan dött på kuppen (av hostan) , han rullar sig i snö, han äter snö, han sover i snö och han bara älskar det.. Jaga snöflingorna i luften under promenaderna ligger oxå högt på listan när det gäller kul saker;)
Dax för en kopp varm te nu innan man ska gå nattarundan med Shiro och sedan en till när man kommit in..
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

krya på dig. saknar dig på jobb.kram från mig o smulisen!

2010-11-30 @ 21:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0