Lite julpynt

Hej alla... Fortsätter min semester med en härlig hosta men, det kunde varit värre... Idag har Shiro och Jag gått långa härliga rundor i det fina vädret, vi gick även hem till mamma som bjöd på frukost.. Efter frukosten kom vi på att vi skulle köra ut till "Plantagen" så det gjorde vi och köpte lite julstjärnor..
Annars idag, har bara flyttat runt blommor i huset och julpyntat lite... Mys... 
Imorgon bär det av till söta Pernilla som ska få reda ut mitt fågelbo igen, hoppas på något häftigt och lite annorlunda, blir ju såklart före och efter bilder när det e klart...
Dax för mig o nanna lite nu,  ni får ha det underbart så ses vi imorgon...:)
Tjingeling!!
 

Kolla in vilken fin julstjärna jag fick tag på, limegrön med glitter på;)


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

söta lilla shiroo saknar honom. snart dax för än ny filmkväll. eller? kram från oss!

2010-12-01 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0