Vem eller Vad??

Nu börjar semestern på riktigt... En veckas semester har Shiro och Jag och det ska bli såååå skönt. Har varit ledig i helgen också men det känns som att semestern börjar på allvar imorgon.
Helgen har varit bra fast att det varit dåligt väder. Shiro och Jag tog oss ändå en tur till stranden på Råå igår och gick en lång runda, det var ganska skönt för vi var i stort sett ensamma på stranden (egentligen inte så konstigt, mars månad och regn. Vem ger sig iväg till stranden då!? Jo, Shiro och Jag=))
Idag tog vi en runda hem till mamma och pappa och fikade. Då systersonen var där passade Shiro på att leka för fullt, han stupade när vi kom hem=)
Någon eller något konstigt har varit på vår framsida och böjt metallpinnarna som håller staketet. Vi kom fram till att detta måste hänt mellan kl.21:00 och kl.22:00. Shiro har legat ute på framsidan hela kvällen så det är ett mysterium för oss att han inte sagt ett ljud eftersom han brukar sätta igång och skälla så fort något sätter foten på hans revir. Hmm.. Skumt... Nä, nu är det nog dax att sova tror jag. Vi ses imorgon! Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0