"Usch" säger Shiro om borsten...

Vaknade kl. 07:00 av att klockan ringde. Gick upp och satte på kaffe medan Shiro öppnade ett öga och kollade läget för att sedan snarka vidare. Gottegris;) Kl. 08:00 fick jag väcka honom, då satte vi oss i bilen och körde hem till mamma där vi gick en runda innan vi käkade frukost. Efter frukosten åkte jag till jobbet medan mamma och Shiro gick en jätte lång runda i Ramlösaparken. Efter ett ganska kort arbetspass åkte jag och hämtade lille gangstern hos mamma och promenerade en runda. När vi kommit hem började vi träna lite sök vilket Shiro faktiskt är ganska bra på speciellt när vi tränar med hans favorit godis "mini frolic". När jag trodde att jag tröttat ut den lille rackaren så åkte borsten fram till Shiros stora fasa. Efter en brottningsmatch på ca 30 minuter så var han så pass trött att jag kunde borsta honom. Himmel och pannkaka vad han fäller!! Riktigt fin blev han när vi var färdiga. Nu ligger han utslagen på framsidan och kollar in "Dumle" (grannens colliehund) som ligger rakt över gatan på sin gräsmatta. Nä, nu är det dax för sista rundan innan vi ska nanna kudden. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0