Tampong äventyret=)

Halloj! Full rulle har det varit de senaste dagarna. Förra helgen hade vi dubbelkalas för släkten eftersom både jag och Krasse blev äldre;) Det var lyckat och skoj med god mat och alkohol. Shiro fick massor med rostbiff i mängder, det gillade han. Annars har det bara varit massor med jobb, mys och promenader.
Fredagen var inte så jätte lyckad om man säger som så!! Jag stod i duschen och Krasse hade åkt till Väla-köpcenter. Shiro brukar oftast ligga på badrumsmattan och vänta på mig men denna dagen gjorde han inte det... Efter att jag försökt få honom att komma till mig på inkallning utan resultat så sprang jag ut ur duschen (Fullkomlig tystnad=hittar på skit...). I sin säng låg Shiro och såg väldigt nöjd ut, han hade hittat mitt tampong paket. Alla "musraketer" låg snyggt avplastade på rad i sängen. VAD GÖR JAG NU?! Ringde till mamma i panik eftersom jag inte visste om lille Shiro hade svalt någon (Kan ju inte hålla reda på hur många man har kvar i paketet). Mamma tyckte jag skulle ringa till djursjukhuset så det gjorde jag. Tanten i telefonen tyckte jag skulle komma upp med en gång så vi fick kräka honom, alternativet var att vänta ut det men då hade en operation krävts om den hade tagit sig in i tarmen. Som de flesta vet så kan de här sakerna svälla något enormt när de kommer i kontakt med vätska. Jag valde att kräka honom. Väl uppe på sjukhuset så skulle lille Shiro äta vilket han inte gjorde, var nog ingen god mat de serverade=) Efter en stund fick han en spruta som gjorde att han började kräka efter 10 minuter. Suck... Ingen "musraket" i sikte... Efter 2 timmar på djursjukhuset och 2200kr fattigare så åkte vi hemåt. Allt har gått bra i helgen och det verkar inte som att han ätit upp någon men det var bättre att vara på säkra sidan tyckte jag. Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Hm, en sån drummel. Det kunde ju tagit ände med en förskräckelse. Hur hög har han blivit, har du någon koll på det? 27 kg låter ju som om han vore en stor kille, det är ungefär vad Dexter väger. Vore kul att se honom snart!

2010-03-03 @ 10:22:51
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0