Husse kommer hem från Barcelona... Wiiiiiiii....

Sjuk, sjuk och åter sjuk... Har dragit på mig en riktigt jäklig förkylning. Kan inte fatta hur man kan ha så mycket "gojja" i "snoken" och att det aldrig tar slut. Shiro har nog känt av att jag varit sjuk för han har bara sovit hela dagen och hela kvällen. Han har givetvis varit ute några gånger på kissrunda. Mamma var så snäll att hon kom och gick en jätte lång runda med Shiro på förmiddagen för att jag skulle slippa gå ut en runda iaf.
Krasse kommer hem från Barcelona imorgon, har varit så tomt och tråkigt när han inte varit hemma så nu ser både jag och Shiro fram emot hans hemkomst. Shiro fick ett riktigt "fnatt" igår när han hörde Krasse i telefonen, han blev så glad att han nästan dränkte telefonen med sina pussar och sprang sedan några varv i huset. Nu ligger han på baksidan och sussar IGEN.. Nä, det är väl dax för mig också tror jag. See Ya.. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0