Uttråkad.......

Guuuuud vad jag är uttråkad nu... Shiro ligger som en dö sill ute på trädäcket och sover och jag sitter i soffan och kollar ut på de fina, mörka stora molnen utanför fönstret. Har åskat en hel del ute men regnet har nog gått vilse. Vad kan man då hitta på en dag som denna!? Har lusläst all reklamen som kom i brevlådan, har kollat i stort sett allt på datan (bloggar, nyheter, facebook m.m) och har pratat med mitt hjärta Krasse i telefon som kom med den ljusa iden att jag skulle städa, wiiiiiiiii noooooot... Syrran är säkert också igång med något eftersom hon sprungit här fram och tillbaka som en orolig sprätthöna. Nä, nu får Shiro och jag ta tag i det här. Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Tita på fotboll på TV vet jag!

2010-06-15 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0