Tidig morgon imorgon...

Hemma från jobb igen...=) Käkade nästan precis en Billys pannpizza, sådär gott men det e Krasses favorit så man får väl offra sig ibland...;) Har även hunnit med en runda med Shiro..

Ikväll blir det till att nanna kudden tidigt, ska ju upp och jobba kl. 6:00 imorgon bitti=( Ska faktiskt in i bageriet imorgon och på söndag, var ett tag sedan man var där så man får se hur det går;P

Skrev ju innan i förra inlägget att jag inte hunnit äta frukost... Min frukost bestod av hamburgare och pommes från Sibylla-kiosken, snacka om en kanon frukost.. Tihi... Killarna på jobb (Christoffer och Benji) var så snälla att de handlade med sig mat till mig efter att de själva ätit..

Dax för mig att hoppa in i duschen nu och sedan nanna kudden, see ya imorgon..
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Det är ingen frukost det är lunc hahahaha!

2010-07-23 @ 22:49:45
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, låter inte allt för kul ;P

Jag ska bra ta det lugnt i Mellbystrand :D

2010-07-24 @ 10:54:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: anna ljungkvist

Sov gott! ses på måndag igen!!

2010-07-24 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0