Alla har rest bort=(

Hej allihop...
Idag har det varit dåligt uppdaterat, beror på att jag jobbat kvällen idag och hann inte skriva innan jag stack hemifrån (lyckades sova liiiite för länge men jag kom iaf i tid till jobb;))
Lämnade av Shiro hos mormor i morse eftersom mamma och pappa inte kommit hem ännu, känns som de har varit borta ett år även om det bara gått 7 dagar.. Tycker de kan komma hem nu=)

Syrran med familj stack oxå iväg tidigt imorse.. Fick ett sms i eftermiddags att de låg och gottade sig i solen på stranden och att det var helt underbart. Tror ni man är avundsjuk....!? Nääää, jag åker mycket hellre till jobbet och svettas som en gris, nooooot..

Blev super glad när jag loggade in på min blogg och såg en massa nya ansikten som hade kollat läget och läst min blogg, verkligen super skoj.. Hoppas att ni fortsätter att titta in och läser om våra äventyr=)

Dax för mig att försöka bli ren igen med hjälp av duschen så ni får ha det godis så länge.. KramiZar till er allihop..
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0