Rusande tjurar=)

26 grader visar termometern och det är full sol.. Lite blandade känslor har jag så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta;) Kommer säkert bli ännu varmare i eftermiddag. Oavsett väder så känns det skönt att vara ledig idag.
Tog en liten promenad med Shiro imorse och gick förbi bonden och hans djur. Han har släpt ut tjuren i hagen bland alla korna nu och lika j-a rädd blir jag varje gång den tittar på mig=/
Det fick mig att tänka på när jag och min söta kompis Michaela körde moppe upp till Hökön till hennes pappas gård. Vi tog en liten runda där uppe med mopederna och möttes plötsligt av en flock ungtjurar... Även om där var staket (ett litet skit staket som de lätt kunde hoppa över) så blev jag skit rädd när de började jaga oss.. Mikkan skrek "KÖR" så vi for iväg med tjurarna efter oss och jag trodde att jag skulle dö.. Men när väl staketet tog slut så stannade tjurarna och vi kunde andas ut och jag kunde svälja ner hjärtat igen.. Kul när man tänker tillbaka på alla galenskaper man varit med om och jag och Mikkan har varit med om en heeeel del=)

Har precis tagit en kopp kaffe med syster yster som kom förbi och är skit nervös och stirrig inför deras resa på torsdag. Gottegrisarna ska åka till Menorca och bara njuta.. För en annan blir det ytterligare ett hus att vattna blommor i;P

Nu ska jag in i duschen, åka ner till mormor och sen vattna mammas och pappas blommor.. Förhoppningsvis har gubben kommit hem från jobb när vi är tillbaka=)
Tjingeling!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0