Mätt som en plätt=)

Skriver en liten snutt innan det är dax att nanna kudden.
Shiro har just nu damp och skuttar rundor i soffan hos Krasse=) Litet flipp han får innan han ska nanna..
Shiro och jag var som sagt hos lilla mormor ikväll och käkade, fortfarande mätt och behöver nog inte äta på en hel vecka så som jag tryckte i mig;P Efter den goda maten och lite snack så promenerade vi hem till päronen där vi hade ställt bilen. Passade då på att vattna alla mammas blommor vilket tog 45 j-a minuter och för att inte tala om hur många ggr jag sprang ut och in för att fylla på vattenkannan... Huu jeda mig... Tack snälla Sofia för att du underhöll mig i telefonluren under tiden...=) Men det är inte slut ännu, ååh nä... Såklart att syrran ska utomlands med familj på torsdag, då har jag plötsligt 3 hus där jag ska springa och vattna blommor... Mammas o pappas, syrrans och vårt eget. Ni tror väl inte att Krasseman orkar springa med vattenkanna och vattna blommor hahaha.. Gör han det så lovar jag att jag ska ta foto på honom och sätta det i bloggen...=)
Nä, nu är det faktiskt dax för mig att säga god natt... Även om jag inte börjar förrän kl. 12:00 imorgon så måste jag vara utvilad.. Syns imorgon på kvällen allihop..
Tjingeling!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0