Saknar gottegrisarna redan....

Gomorgon allihop, eller gomiddag....=P Idag känner jag mig riktigt utvilad, kan vara för att jag svimmade av utmattning igår och sov som en stock.. Kändes lite svalare inatt oxå.
Nu sitter mina söta föräldrar tillsammans med sina goa vänner på en buss som ska ta dem till Kroatien. Gottegrisar=) JAG SAKNAR DEM REDAN..... De kommer inte hem förrän om 10 dagar....
Syrran har jag inte sett röken av vilket är skumt eftersom vi bor 2 hus ifrån varandra, dubbelskumt.. Men, men..
Måste ta mig hem till mammas och pappas lya sen och vattna deras 1500 blommor eller nått, kommer ta minst en timme att vattna alla.. Hahahaha... Mamma skulle blivit florist eller nått som är så tokig i blommor=)
Idag får man ta vara på det fina vädret, de har ju lovat värsta ovädret imorgon och dessutom utfärdat en varning.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för sen ska jag till råå och träffa söta Lina, ska ta en glass och snacka lite skit. Killarna får stanna hemma och gotta sig i skuggan. See ya Later...=)
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0