Behagligt...=)


Päronen ringde precis, de var fortfarande i Tyskland och kommer inte vara framme förrän kl. 06:00 imorgon om allt går som det ska..
Tog mig faktiskt i kragen och åkte och handlade innan.. JA, jag åkte faktiskt till Maxi denna gången för jag orkade inte köra hela vägen till min kära arbetsplats.. Kommer se "Wille Willan" på måndag för då är det tråkigt nog slut på semestern. 
Har precis kommit in efter kvällsrundan med Shiro. Innan promenaden åkte Krasse och hyrde en film som vi snart ska se. Hann med några öl oxå efter att han kommit hem=P och lite lek och mys med Shiro såklart som piggnade till när solen försvann. Nu är han super nöjd och ligger rak lång på plattorna här på baksidan=)
Dax och röra sig in i soffan kanske. Sitter nästan i mörkret utomhus i bara linne och jeanskjol, så behagligt det är ute nu.
See ya imorron...=)
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Så söt han är lilla shiro som ligger o njuter att det är lite svalare på kvällen. Puss på näsan från smulisen!

2010-07-17 @ 11:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0