Tusen tack för en super kul kväll!!!

Hade en super duper trevlig kväll igår...
När allt var fixat igår med vattning av blommor, duschning m.m. så stack Krasse iväg för att hämta upp Christoffer och som sedan kom och hämtade upp mig och Shiro. Sen bar det iväg till Påarp. Vi samlades hos Carina och Benji som hade fixat jätte god mat och dricka och vi hade en jätte trevlig kväll. Shiro hade även han super kul eftersom det hela tiden var lek, bus och dans för hans del. Tusen tack Carina och Benji för en trevlig kväll...
Idag vaknade jag ganska tidigt och tog en powerwalk med Shiro som även han var super pigg.. Dock inte nu...=) Snarkar som vanligt på framsidan.. Har hunnit med att plocka undan lite, fixa och äta frukost och nu sitter jag här. Snart dax att ta sig hem till päronens lya för att i vanlig ordning ta post/tidning och vattna blommor. 
Sista dagen på semestern är det idag och deppig är man.. Skulle utan problem kunna vara ledig i 3 veckor till (som jag har sparat till senare tillfälle) och bara ta det lugnt.. Men, men... Back to reality... Suck.. Ska bli kul att få träffa alla arbetskamrater.
Tjingeling!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0