Tröööööött......

Fattar inte vad det är med mig idag, trött som bara den. Har inte ens orkat göra frukost ännu. Gick en runda på ca. 30 min. med Shiro imorse och märkte att han inte orkade gå mer. Nu ligger han helt utslagen på framsidan. Har bara suttit i köket framför datan hela förmiddagen (inte likt mig när det är fint väder ute). Kanske var det ölen igår som fortfarande sitter i, även om det inte var så fasligt många=) Sitter och tittar på vår väder-guide, den visar 27.5 grader I SKUGGAN.. Jag vet, jag som har gnällt om att det var så kasst väder innan ska inte gnälla nu när det har varit jätte fint men kan det aldrig vara med måtta.
Kollar på vårt gräs på framsidan som jag inte heller orkat göra något åt och som snart är 30 cm högt, kanske dax att gå ut och klippa det;) Har blommor som jag fått av mamma och pappa som måste planteras i krukor nu när pappa hjälpt mig att borra håll i botten på krukorna. Suck... Kanske ska börja med frukosten...=) Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0