Stranden...

Det blev ändrade planer ikväll. Sandra fick förhinder och kunde inte komma så efter en god pizza så bestämde vi oss för att åka till hundbadet. Där var hur många hundar som helst men Shiro brydde sig varken om hundarna eller vattnet, han sprang bara med nosen i marken och sniffade. Efter en runda på stranden så åkte vi och hyrde film. En skräckis (igen) som verkar ganska bra. "Long weekend" heter filmen och för en gång skull kom jag ihåg titeln, inte dåligt;P
Väl hemma så tog vi en promenad i skogen eftersom Shiro varken haft tid att göra det lilla eller stora=)
Nu ska jag kasta mig i duschen och sedan blir det film och mys.
See ya imorgon.. Kanske tidigare om jag inte kan sova;P
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0