Somnade över köksstolarna....;)

Vaknade för 2 timmar sedan... Lyckades somna tvärs över köksstolarna eftersom jag inte orkade flytta på mig, där sov jag gott i 3 timmar.. Som de säger: "Alla sätt är bra utom de dåliga"=)
Har fortfarande inte varit hos mamma o pappa men ska dit nu tänkte jag, Shiro och Jag.. Efteråt ska vi till mormor och äta sill och knudor, man får passa på för Krasse vägrar äta det och man orkar ju inte ställa sig och göra 2 olika sorters middagar..
Uuuusch och fyyyy... Imorgon ska man till jobbet, blääääääää... Vill vara ledig ännu mer ju...;)
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Ojoj härlig sovstil!!! Låter som att du behöver ytterligare några veckors semseter =) Kul å läsa din blogg och vad som händer i era liv!! Ni verkar ju ha full sommar där nere...hit når den inte..här bara regnar det....

Kram!!



2010-07-18 @ 21:43:34
Postat av: Linda

Tjena=) Ja, det hade inte varit fel med några veckor till;) Trist att inte ni får ta del av sommaren, men man e ganska mätt på solen och värmen nu.. Brukar kolla in hos dig på din hemsida oxå, super fin e den. Har länkat från min blogg till din hemsida så jag snabbt och lätt kan titta in.. ;) Pussa alla vovvarna från oss=) KramiZar

2010-07-18 @ 23:09:29
URL: http://shiroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0