Shiro=gangster;P

Hej hopp i lingonskogen...;P
Sitter och väntar på att päronen ska komma hem.. De ska ringa när de är på väg så ska Shiro och jag sticka dit med lite matvaror som jag inhandlade efter jobbet. De måste ju ha något att äta när de kommer hem...=)

För övrigt har man bara jobbat idag och tagit en liten tupplur tillsammans med Shiro på mattan i vardagsrummet;)
Jag vet... Jag har konstiga ställen att sova på men som sagt "alla sätt är bra utom de dåliga"

Krasse btw sitter bara med sin j-a iPhone.... Går knappt att få kontakt med honom..

Shiro den lille busen ligger förtillfället och sover inne i köket eftersom det inte går att vara ute, blåser full storm nästan så man flyger med när man sticker ut näsan.

Shiro blev nog lite sur på mig imorse när jag stack till jobbet.. Utan att Krasse hade märkt någonting (tog som vanligt igen sin skönhetssömn) hade Shiro lyckats dra ner mitt täcke på golvet, slita upp ett ganska stor hål i tyget och dragit ut en hel del av innanmätet.... Fyyyyy faaaan vad galen jag blev på Krasse när han berättade det...
"Hur kan han ha klarat allt detta utan att du har vaknat??" Undrade ju såklart jag..
Svaret blev "Jag måste ha sovit hårt" Suck....
Nu har jag lugnat ner mig och jag tror och hoppas att Shiro inte svalt någon stoppning, det såg inte ut så i.a.f. när vi kollade på det hahaha.... GANGSTER VOVVE!!!

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

Hahaha. han är ju för söt allt galenskap han hittar på.kram på er!

2010-07-25 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0