Resan till Ven!

En mycket trevlig kväll hade vi i onsdags. Liam (systersonen) och Shiro lekte jätte fint hela kvällen.
Igår var vi på Ven. Efter lite övertalning bestämde sig mamma och pappa också för att följa med så det var mamma, pappa, syrran, Liam, Shiro och Jag. Vi hade super mysigt hela dagen med jätte bra väder. Var lite orolig för vad Shiro skulle säga om båtresan eftersom det inte är så stor båt och det gungar som f-n men han var cool lugn hela tiden och jätte duktig. Väl framme på Ven gick vi en jätte runda innan vi stannade på en restaurang och käkade god pasta, Shiro fick sin egen mat som jag hade packat med=) Även 1.5 liter isvatten hade jag med till honom som han nästan drack upp. När vi väl hade bestämt oss för att åka hem och satte oss på båten så kröp Shiro in under bänkarna och somnade som en liten gris=)

Idag promenerade vi en lagom runda i värmen innan vi drog iväg till mormor på lite fika. Efter fikan så promenerade vi upp till mamma och pappa där vi fastnade på några öl;) Mamma stack iväg och handlade med mormor och Jag, pappa och Shiro satte oss under äppelträdet och drack öl med ostbågar som lite tilltugg.
Nu har vi käkat pizza och funderar på en kvällsrunda med Shiro. Kommer alldeles snart komma lite bilder från Ven. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0